Lite smått uttråkad

Förut kunde jag göra absolut ingenting i flera dagar. Det funkar inte längre. Just nu är jag sjukt uttråkad. Har läst alla bloggar som finns att läsa, kollat Pinterest, Facebook och Instagram 1000 gånger men det händer inget kul. Funderar starkt på att gå och lägga mig för att vakna till en roligare dag imorgon.

Imorgon väntar två föreläsningar med två timmars hål emellan. Har ingen vettig lunch att ta med heller vilket känns lite segt… Får steka falukorv och koka lite makaroner som kommer bli helt svettiga och äckliga när man värmer dem. Eller så får jag äta en skitstor frukost och ta med lite mellanmål bara. Jag tror på det senare alternativet, då slipper jag köa till mikrosarna också. Effektiv_tjej_91.

Kommentera

