Något har hänt!

Uppenbarligen har jag fått en kick av solen för nu har jag varit otroligt produktiv två dagar i rad! Någonting har hänt!

Idag har jag städat, lagat mat, handlat, hämtat cykeln, pluggat lite och nu ska jag försöka mig på torsdagstemat som den här veckan är former. Skrev om torsdagstemat för några veckor sedan, det är ett gäng bloggare som varje vecka väljer ett tema och utifrån det ska man skapa någonting utifrån sin egna tolkning. Så får se vad jag hittar på. Den här veckan har Smäm valt temat.

Cykelfixaren var en supersöt gubbe som inte pratade så bra svenska men han förklarade för mig med några ord och mycket kroppspråk att mitt bakdäck var helt paj så han bytte det och så fixade han kedjan. Dessutom skruvade han dit några skruvar som lossnat och så! Sjukt bra service så kommer lätt låta honom byta framdäcket när det är dags 🙂

Kommentera

