Torsdagstema – former

Mitt bidrag till torsdagstemat blev inte det jag satt med igår kväll. Jag gick förbi Åhléns på hemvägen idag och köpte origamipapper som är mycket tunnare än vanligt papper och alltså mycket lättare att vika med. Har snott Nathas idé om att göra en girlang med fåglar. Här är i alla fall de första fåglarna till girlangen och mitt bidrag till torsdagstemat! Fler bidrag hittar ni på Smäms blogg!

Nu ska jag fortsätta vika!

DSC_0133 DSC_0136

En reaktion på ”Torsdagstema – former

Kommentera

