Inget är som väntans tider…

…Som pappa brukar säga när det är tråkigt att vänta.

Jag sov skitdåligt inatt och det känns som julafton eller födelsedag, lite nervöst sådär. För idag kommer min dator! Tjohooo!

För att tänka på något annat än det faktum att jag är nervös över att jag ska få en efterlängtad pryl, som den uppenbara materialist jag är, kollar jag på film. Har sett Charlie and the chocolate factory nu och undrar varför jag inte sett den tidigare! Jag läste boken när jag var lite kommer jag ihåg. Jag tror att jag läst de flesta av Roald Dahls böcker faktiskt, de är bra 🙂

Excited!

Kommentera

