Skolstart, nystart

De flesta känner väl att det är rätt okej att börja skolan när sommarlovet är slut. Jag brukar i alla fall se fram emot det när september börjar närma sig. Just nu har jag mer ångest, främst över nationalekonomin som det känns som att jag aldrig kommer klara, så jag känner mig som världens mest korkade människa.

Nog om det. Det jag skulle skriva om var främst att jag brukar försöka ta tag i mig själv och min ”stil” till hösten. Med ny energi, inspiration och lite mer pengar efter sommarjobbet brukar jag köpa lite nya kläder och så känner jag mig assnygg de två första veckorna och sen orkar jag inte mer… Då blir det jeans och en sunkig tjocktröja. Men i år ska jag försöka att inte bli lat. Jag tänker att om jag bara köper snygga och coola kläder, rensar ut min frukansvärda garderob hemma från fula och slitna T-shirts så blir det ju automatiskt svårt att klä ner sig! Vi får se hur länge det håller… Här kommer lite höstinspo 🙂

56e612e21506951fd2b2ac85f6e687bf 75d67fcb907ae78e3dd31033b8de2253 ebb9e4c936eacdcafaec8aa009944ca410855576479901699b9e2b540acd5dae

Klicka på bilderna för källa. Från Pinterest.

 

Kommentera

