Allt ska tydligen krångla

De senaste dagarna känns det som att inget har gått smidigt för mig. Igår var det tåget som verkligen totalstrejkade och idag hade inte datorn lust att starta förrän efter en kvart av desperata försök att få igång den. Till slut lyckades jag. Hann dock bli jävligt irriterad, ledsen och frustrerad över att eventuell ha en paj dator efter en veckas användning. Dessutom kollade jag upp om jag skulle kunna lämna in datorn idag om den var trasig, men det skulle bli svårt eftersom butiken i Uppsala har stängt på söndagar! Alltså, vilken butik har stängt en söndag 2013?!

Ingen frukost har jag heller så ska börja dagen med att handla. Det skulle inte förvåna mig om jag tappar bankkortet, cykeln blir snodd och mjölkpaketet läcker.

Mvh positiva tankar.

Kommentera

