Från latmask till plugghäst?

Hörrni, jag har gjort en förändring i mina pluggvanor. Redan efter två dagar sedan kursstart sitter jag här med boken i högsta hugg och gör läseanteckningar! Tyvärr är det ”fel” bok, den mindre viktiga, eftersom den viktigaste boken är slut på bokhandlarna i stan. Varenda jävla termin är det några böcker som är slut. Men jag hinner få den till nästa vecka (beställt på adlibris) så det blir inga problem inför tentan. Det kan bli lite körigt med seminariet på måndag men jag får utgå ifrån mina föreläsningsanteckningar. Vi får se om den här effektiviteten håller i sig, under nationalekonomin var jag också väldigt duktig de första tre dagarna. Sen kom jag lite efter och tappade peppen. Får inte låta det hända nu!

Kan upplysa om att jag inte packat upp. Så någonting måste ju vara i sin ordning. Uppskjutaren i mig lever än.

Bild 2013-09-04 kl. 14.15 #3

Kommentera

