En tidig lördagsmorgon

Idag slog jag på stort och vaknade klockan fem. Jävligt onödigt enligt mig. Kunde inte somna om så jag försökte underhålla mig själv med Pinterest, och det brukar ju gå ganska bra, hehe…

Tog en promenad hem från Emil och det var lite kyligt, soligt och ganska mysigt. Ska ta en till lite längre promenad senare.

Ska försöka få in lite plugg i min hjärna idag. Har haft skitsvårt att koncentrera mig så måste försöka lite mer seriöst nu, annars blir det skitstressigt senare när tentan kommer.

 

Kommentera

