Humörsvängningar

Har feta humörsvängningar. Kan ena timmen vara helt nere och tycka att livet suger, till att bli taggad på att gå ut och springa tills kroppen är helt slut, till att bli helt nere igen. Tycker det har hållit på såhär i två veckor ungefär och det känns rätt jobbigt att inte vara stabil. Det slutar med att jag försöker plugga men ger upp efter en halvtimme för att jag inte kommer någonstans. Vilket gör att jag faktiskt inte kommer någonstans. Imorgon måste jag alltså ta tag i plugget på riktigt. Den första oktober är det tenta och jag måste klara den. Måste klara den för att jag inte orkar göra omtenta.

Nu ska jag ta vara på resten av min accepterat lediga dag (som jag bestämde skulle vara ledig mitt på dagen någon gång) och försöka lära mig någon ny stickteknik eller så ska jag slötitta på olika tutorials på youtube.

Måste hitta någonting som kan göra mig lite gladare över vardagen. Just nu är det mycket som känns jobbigt, trots att det inte är jobbigt egentligen.

Kommentera

