Snabba cash, livet deluxe

Jag och Emil såg Livet deluxe igår och jag tyckte verkligen att den var sjukt bra! Spännande, medryckande och lik de andra Snabba cashfilmerna. Den var inte alls förutsägbar på det sättet som typ 90 % av alla filmer som görs är (okej kanske att ta i men jag är ingen filmfantast) vilket jag tyckte var otroligt skönt!

Fem av fem toasters av mig! Se den helt enkelt!

Går väldigt sällan på bio men borde nog göra det lite oftare än en gång i halvåret, filmer är alltid bra på bio! Antagligen för att man väljer med omsorg…

Kommentera

