Lyxvaror

DSC_0133

Idag köpte jag rakhyvlar och Ipren. Det ska bli så jävla skönt att raka benen med riktiga hyvlar så jag slipper akta mig för skärsår. Har inte haft Ipren hemma på länge heller så det känns skönt att jag kan ta en tablett när jag får ont i min problemtand, vilket händer rätt ofta tyvärr.

Jag har varit i skolan idag, pratat skit och varit på seminarium. Nu är det bara tentan kvar och imorgon ska jag sitta på Blåsenhus med två från förra klassen som inte läser samma kurs, men det gör inte så mycket 🙂 Jag ska ta och baka någonting sen. Det behöver ju faktiskt inte vara fruktansvärt att tentaplugga! Bara jävligt tråkigt.

Idag var det första höstnatten med minusgrader. Det har varit varmt så länge att alla har glömt hur det känns när det är kallt verkar det som. Alla har fel kläder på sig, haha! Skönt att man kan vira en tjock halsduk om sig och sätta på sig mössan tycker jag. Mysigt i alla fall.

 

Kommentera

