Flyt i tentaplugget

Bild 2013-09-27 kl. 14.00 #2

Här sitter jag i min ensamhet och tentapluggar. Det var lite ineffektivt i förmiddags men nu går det bra så jag hoppas att jag hinner gå igenom två föreläsningar till innan jag ger upp för idag. Har hittills gått igenom en… Hehe.

Det var en tjej som satt här bredvid mig som lyssnade på skithög musik som blev en aning irriterande mellan varven. Men jag var för feg och lat för att säga till. Men nu har hon gått!

Nu kör vi!

En reaktion på ”Flyt i tentaplugget

Kommentera

