Det går framåt!

Nu har jag en föreläsning kvar att sammanfatta! Borde gjort klart det igår men det tar sån tid! 17 sidor har jag skrivit hittills, vilket ändå är hyfsat bra sammanfattat. 8 föreläsningar med 14 sidors anteckningar per föreläsning! En hel del! Fördelen är att jag hoppas att jag slipper titta igenom litteraturen nu. Hoppas jag klarar det. Vet inte om jag vågar titta på de gamla tentafrågorna som ligger på nätet, jag kanske tappar hoppet.

Planen är att plugga till 18, sen ska jag sticka lite! Nu var det några dagar sedan!

DSC_0042

 

Bild från i våras.

Kommentera

