Andra dagen!

Hörrni! Jag börjar nog få tillbaka lärarsuget! Eleverna är så himla gölliga största delen av tiden och när de inte är gölliga är de hanterbara. Det tråkigaste är att åka buss två timmar om dagen och att jag är trött hela tiden. Idag är jag betydligt piggare än igår i och för sig. Kan bero på att jag gick och la mig klockan åtta igår kväll! Skönt att sova! Hade lätt sovit två timmar till och kört en tolvtimmarsnatt. Men tio timmar fick räcka.

Imorgon har jag didaktikdag i Uppsala som jag tror kommer vara helt värdelös. Positiva klubben har checkat in. Sorry, men lärarutbildningen suger pung. Så är det bara. Har inte träffat någon som tyckt att de pedagogiska delarna av utbildningen varit pedagogiska.

Har ätit alldeles för mycket korvstroganoff till middag så har ont i magen. Får skylla mig själv! Gott var det.

Bild 2013-10-03 kl. 19.23

 

/Fin i håret. Enligt en tjej i sexan alltså.

Kommentera

