Planerar och läser statistik

Hej! Blev inget bloggande i helgen pga. inget Internet. Skriver om helgen sen när jag fixat med bilder 🙂 

Nu sitter jag i skolan och planerar undervisning. Ska ha folk och minoriteter med en nia. Vi ska även prata om rasism, eftersom invandring och sådant ofta är kopplat till varierande åsikter. Just nu läser jag statistik från SCB, som faktiskt är överskådlig och intressant! Det folk inte tänker på är t. ex. att svenska medborgare är överlägset den största invandrargruppen. För er information. 

Ska snart äta min matlåda. Blir hungrig jättetidigt eftersom jag äter frukost lite efter sex på morgonen (notera syftningsfelet). 

 

Kommentera

