Så trött…

Jag fattar verkligen inte hur folk orkar pendla. Jag måste ändå säga att jag är en morgonpigg person, men att gå upp klockan sex, åka buss i en timme, jobba hela dagen och åka en timme tillbaka gör ju att man blir helt slut. Jag somnade innan tio igår kväll och tycker att det är rätt jobbigt att gå upp när klockan ringer. Jag har ingen lust att göra någonting på kvällarna, eftersom jag är trött. Emil tycker nog att det är sådär kul när jag somnar i soffan, men det är bara en kort VFU-period som tur är, så snart får jag skjuta på dygnet lite igen.

Hoppas att jag inte behöver ha så lång resväg när jag börjar jobba sen. Två timmar om dagen i buss är jävligt tråkigt kan jag upplysa om, för er som inte visste det.

Nu ska jag planera lite lektioner och läsa kurslitteratur. Idag är det bara två lektioner på eftermiddagen, rätt skönt. Kommer förhoppningsvis hem tidigt idag också 🙂

Kommentera

