Stickfredag!

Synd att det inte blir så mycket vettigt skrivet här för tillfället. Det är ju rätt tråkigt att bara skriva att jag är trött, är i skolan och planerar. Men jag har några inlägg på gång som faktiskt har lite innehåll 🙂

I eftermiddag efter min enda lektion med ”min” nia ska jag åka hem, åka förbi Willys och köpa mjölk och grädde. Sedan ska jag åka hem, baka en kladdkaka som jag ska äta med vispad grädde och dricka kall mjölk till och sedan ska jag sticka och titta på film och serier hela kvällen! Jag ska kanske ta en liten tupplur så att jag orkar vara vaken lite längre, även om jag kommer vara själv. Då kanske jag kan vara lite piggare imorgon när jag ska hänga med Emil! Planerar min sömn alltså…

Några saker jag skulle vilja sticka någon gång i mitt liv:

JJF_0127_copy_medium2 Snowflake Stonecutter_4_medium2

 

Bildkälla 1, 2, 3. Från Ravelry.com, som Facebook fast för stickare och virkare. Finns mönster, forum och en massa annat 🙂 Tyvärr fattar ju inte jag hur man läser mönster men jag har gett mig fan på att jag ska lära mig snart!

Kommentera

