Ger mig på mönsterstickning…

50-1

Nu ska jag testa att sticka någonting efter ett mönster. Det blir ett kabelstickat kuddfodral efter det här mönstret! 

Jag kommer göra lite ändringar, tycker det ser trist ut att ha knappar på framsidan så jag tänkte lösa baksidan lite annorlunda. Det är faktiskt inte svårt att sticka flätor, även om det ser svårt ut. Mitt problem kommer vara hur det ska gå att följa diagrammet i mönstret… Men jag hoppas att det löser sig! Återkommer när jag kommit en bit!

Kommentera

