När det inte går enligt planerna

Fick just veta att niorna är på prao nästa vecka. Fan! Kan de inte ha det efter lovet när min VFU-period är slut istället? Nu kommer jag inte hinna se den planerade debatten de ska ha. Jag kommer bara hinna ha totalt sex lektioner med dem och då ska vi gå igenom grundläggande saker och inleda själva debattmomentet. Har redan haft två av de sex lektionerna. Det ska jämt bli såhär när det är VFU. Inget går enligt planerna för att det kommer upp schemabrytande aktiviteter. Jag kanske får ha en lektion med sexorna istället nästa vecka. Annars kommer jag nog dö av uttråkning! Vet inte vad jag ska skriva PM om heller. VFU:n handlar ju om betyg och bedömning och hur ska jag hinna med det nu?

20130706-114001.jpg

 

Känner att lite sommarlov skulle vara skönt. Trivs med att inte göra någonting vettigt i tre månader 🙂 

Kommentera

