Känner mig inspirerad!

Idag vaknade jag pigg 05.30. Jag gick upp, duschade och stekte blodpudding till lunch eftersom jag var helt slut igår kväll och inte orkade laga middag. Hade först tänkt köpa lunch med mig men jag tog tag i mig själv och nu är jag glad att jag inte behöver lägga 50 onödiga kronor på en halvgod lunch. Nu lägger jag istället 5 kronor på en helt okej lunch!

Dagen bjuder på tre lektioner fram till klockan tre. Hela förmiddagen är ledig, vilket är lite segt men jag ska försöka att läsa den sista kurslitteraturen och fundera lite på en PM jag ska skriva om betyg och bedömning.

Känner mig inspirerad till att göra någonting roligt med livet! Vet inte exakt vad det innebär, men jag är fast besluten om att ta tag i saker jag redan tycker är kul och utvecklas inom det. 

410d348d2fb9382f05b517b07312d346

Såhär vill jag spendera hela hösten och vintern egentligen. På en kudde, framför en brasa med varm choklad, en bok eller stickning. Dör mysdöden. 

Klicka på bilden för källa.

 

En reaktion på ”Känner mig inspirerad!

Kommentera

