FREDAG!

Den här veckan har jag väntat på helgen av någon anledning och det är så skönt att den snart är här! Har sista lektionen med de fina niorna klockan 12 idag, efter den ska jag hem på en gång!  

Imorgon ska det bli fint väder så jag och Emil tänkte ta oss ut i skogen och plocka svamp. Ta med matsäck och mysa i skogen hela dagen! Eller tills vi börjar frysa. Mamma sa att det finns massor med trattkantareller så hoppas de inte är bortplockade när vi kommer! 

Det har snöat lite i natt. Inte så att det blivit ett vitt täcke utan det finns några små högar med slask här och var. Jag längtar faktiskt lite till snön kommer, det blir så ljust och det känns mysigt. Hoppas det blir en vit vinter i år också! 

dbc24aba0f7803d8b6185c9af0cc577b

Klicka på bilden för källa. 

I eftermiddag kommer en sneak peak-bild på vad jag stickar på just nu!

Kommentera

