Ålandresa bokad!

Skärmavbild 2013-10-20 kl. 12.08.27

Om ett par veckor åker jag och Emil till Åland! Det blir första gången jag åker dit utan vuxen familjemedlem. Det känns stort! Okej, inte jättestort. Men det ska bli mysigt i alla fall. Jag älskar ju Åland. Har spenderat alla somrar under min uppväxt där. Man får ju inte äga hus eller mark på Åland om man inte är ålänning, men det är tur att farmor är det! Och stugan är en av mina favoritplatser.

Har tyvärr inga bilder därifrån på datorn, men jag tänkte dela med mig av lite av sommarens bilder när jag har min hårddisk! La aldrig upp några bilder från när jag var där i somras, och bättre sent än aldrig, som det brukar heta…

Kommentera

