Cybertrendspaning – video

Sen Vine kom och Instagram snodde deras koncept känns det som att videodokumentation av vardagen har blivit jävligt inne. Vilket jag tycker är superkul! Om man bortser från alla Vine-klipp som delas och gillas på Facebook. Skaffa Vine och gilla där istället så man slipper se skiten!

Jag gillar att kolla på videoklipp, men det ska ju inte vara för långa… Då tröttnar jag. Följer faktiskt flera kanaler på Youtube och tittar in där regelbundet. Det är mest make-up och Photoshop tutorials och sånt jag tittar på då. Gillar videobloggar också, men även där tycker jag det blir tråkigt om det är för långa klipp och bloggaren inte pratar om något vettigt. Snabbt och effektivt ska det vara! 

Det skulle ju vara kul att filma mer i vardagen men hur mycket kul gör jag för tillfället? Åker till skolan, är i skolan, åker hem från skolan och sen slappar jag, haha! Imorgon är ju VFU:n slut så då kommer vardagen förändras lite, så kanske hittar på något kul!

 

Kommentera

