Äntligen framme

Gick fort som fan till tåget i Bålsta och hann precis! Dörren stängde sig precis bakom min rygg. När jag gick av i Älvsjö traskade jag hemåt och hann se två personer som gick på Johan Skytteskolan samtidigt som jag och några andra jag kände igen. Att bo i en förort är lite som en småstad i den stora staden.

Skärmavbild 2013-10-25 kl. 16.09.16

Snart kommer fibern, då slipper man vänta skitlänge på att en sida ska ladda… Herregud, tänk att vi tyckte att det gick skitfort när vi skaffade bredband 2004. Och att den stationära datorn som köptes samtidigt var sjukt snabb och avancerad. Både datorn och det sega bredbandet finns kvar, så mina föräldrar tycker väl att det duger. Men som sagt, när fibern kommer kanske det är dags att uppgradera sig lite. En gammal skitdator med fiber lär ändå inte göra någon större skillnad, haha!

Minns ni det här?… 

Kommentera

