Snart höstlov!

Om några timmar tar jag höstlov! Får skriva lite på PM:en men det känns inte överväldigande direkt.

I eftermiddag tar jag pendeln till Älvsjö. Ikväll ska jag se Rain man med Emil och hans föräldrar. Ska bli kul! Har hört att den är bra så har ganska höga förväntningar, som jag tror att den kommer leva upp till.

Planen är att jag ska stanna i Älvsjö hela veckan faktiskt. Gå på Syfestivalen, hälsa på farmor, ha möte med några ledare i scoutlokalen inför skidresan över nyår (pepp! Har inte varit aktiv i kåren sen jag flyttade till Uppsala för tre år sen!) och umgås med familjen. Har inte varit ”hemma” på över en månad så känner att det är dags nu.

Gift Wrapping Ideas:  For an elegant and natural gift, tie pine cones, small branches and other items from nature on with raffia ribbon. Using brown paper bags with the writing on the inside, tissue paper and other re-purposed papers, will make your gift eco-friendly.

Börjar längta lite till julen, det är ju så mysigt! Det jag stör mig lite på med den här bilden är att det är tallkotte tillsammans med granbarr.  //Naturexperten.

Kommentera

