Cuteness overload!


2e34750f42bdbcc5ed0ce6776f2e4ace
5dcc4f8c4eda8e279072a37dbd43d570 cb6777dee7813986d4829045e478240a dd31935fcddba47cf725069c12f007ec

Det är maraton med Djurparkens ungar på Viasat Nature! Jag döööör vilka söta djur! Här sitter jag i min ensamhet och uttrycker gulljud som: Ååååh! Nämeeeeen! Söööööt! Liteeeeen! Allt med bebisröst.

De visar alltså djurungar från Berlins djurpark och alla är så satans söta! Ökenlo, en kinesisk leopard, små konstiga apor, björnar, alpackor, vildhundar, renar, älgar och en massa andra (tidigare vilda…) djur!

Tur att jag inte har några naturfilmskanaler i Uppsala, jag skulle inte göra annat än att titta på TV. Har sett alla naturfilmsserier på Netflix. Har börjat att se om dem…

Förresten, visste ni att bebisgrodor heter froglets på engelska? 

Klicka på bilderna för källa. Min Pinterest såklart. 

Kommentera

