Lördagshänget

Igår efter lunch gick jag hem till Andrea som hade Wilma på besök. Vi gjorde chokladbollar, tittade på Tummelisa och sminkade oss till ena riktiga läckerhet. Wilma var make-up artisten och jag och syrran filmade när hon gick loss på den andra.

IMG_1430

Jag har alltså rouge i hela ansiktet.
IMG_1388

På kvällen hängde jag med hem till Tessan, käkade middag där och kollade på Så mycket bättre. Vet inte riktigt vad jag tycker om programmet. Ganska segt emellanåt. Dessutom verkar ju Ken Ring vara den största och mest osäkra tönten som går på jorden. Herregud vi fattar att du är från förorten och jävligt badass, du behöver liksom inte säga det hela tiden.

IMG_1433

Sala brukar vika in tassarna under sig när hon myser och har munnen öppen. En knäpp, 14-årig katt som inte gillar för mycket gos. Emil fick smaka på klor första gången han träffade henne. Lite otrevligt, skulle man kunna tycka. Men jag gillar henne ändå! Hon hälsar alltid med ett mjau när man kommer.

Kommentera

