Söka extrajobb?

Har sett att Willys söker extrajobbare. Funderar på att skicka in en ansökan. Känner mig dock lite tveksam…

Fördelar:

Extrapengar

Nackdelar:

Vill inte jobba för mycket

 

Det känns ju som en bra grej att ha ett extrajobb och få in lite mer cash i plånkan. Då skulle jag kunna slappna av lite mer och slippa ha ångest över ekonomin. Däremot vill jag ju inte att det ska gå ut över mina studier. Men jag vet ju själv att jag väldigt sällan pluggar på kvällar och helger, så egentligen kanske det inte gör så mycket.

Ska fundera över det någon dag. Måste skriva ihop ett CV och ett personligt brev. Har aldrig gjort det för mig själv, så det känns svårt… Men bra övning kanske, för när jag pluggat klart måste jag antagligen göra många jobbansökningar.

Kommentera

