På spikmattan

Ligger på spikmatta och lider lite lätt. Det sticks ju så in i helvete! Men förhoppningsvis hjälper det till att mjuka upp mina spända muskler i axlarna. Skulle behöva massera ut ryggen ordentligt men jag är så kittlig så jag spänner mig alltid när det ska masseras, haha! Och då blir det ju svårare att massera.

Idag ska jag och pappa åka och hälsa på farmor. Vi ska äta lunch och hjälpa henne att handla.
På förmiddagen ska jag skriva lite på PM:en som jag struntade i igår. Är lite för lat och oengagerad för att ha lust att skriva, men jag måste.

20131029-083337.jpg
Broderade kuddar från syfestivalen. Någon har alltså broderat dem för hand! Jättefina.

Kommentera

