Min pluggrutin

justdoitlater

Jag är, som ni kanske vet vid det här laget, expert på att skjuta upp allt arbete som är skolrelaterat. Det är ju bara jag som påverkas av det och därför tycker jag att jag kan göra uppgifterna senare. Och när jag nått tidpunkten ”senare” så skjuter jag på det lite till.

Igår fick jag i alla fall en hel del gjort på min älskade PM så idag skriver jag klart skiten. Tre dagar i förväg! Men det är bara för att jag ska till Åland, annars hade jag suttit på söndag kväll och krafsat ihop något skitdålig. Inte för att det blir bättre nu, men ni fattar.

Jag är dessutom drottningen av ordbajs.

Kommentera

