Laddar inför resdagen

Imorgon åker jag och Emil till Åland för en myshelg. Jag ska åka till Uppsala och packa om och hämta upp herrn, vilket betyder att det är första gången jag kör långt själv! Det känns skönt men också lite nervöst, helt utan anledning. Men jag får ju lite lätt ångest över saker jag aldrig gjort förut. Men det kommer gå bra! Ska ladda med lite brända CD-skivor från början och mitten av 00-talet. Emil lär ju uppskatta det.

20131031-231643.jpg
För Åland är en av mina favoritplatser på jorden.

Kommentera

