Blött och kallt

Idag har jag varit blöt i röven hela dagen eftersom min cykelsadel suger åt sig vatten som sedan absorberas av mina byxor när jag sitter på den. Måste skaffa ett sadelskydd. Lättast att sno ett på stationen kanske 😉

Jag har i alla fall pluggat flitigt mellan halv nio och fem idag. Ändå har jag sjukt mycket kvar att läsa så imorgon ska jag plugga lika länge. Jag har ett värdelöst seminarium på eftermiddagen som stör jävligt mycket men så är det!

Nu gör jag potatis- och purjolökssoppa! Tror att den kommer bli fantastisk eftersom det är jag som gjort den, höhö!

Kommentera

