God FREDAGsmorgon!

Ingen har väl missat att det blir helg i eftermiddag? Tänkte väl det. Idag cyklade jag till skolan till halv nio för att plugga igen. Ska träffa min seminarieminigrupp med två supertrevliga tjejer klockan tio på Norrlands nation för att sätta ihop uppgiften till seminariet. Efter att det är slut ska jag ta fet jävla HELG! Och göra sådant som vuxna människor gör på helgen, städa och tvätta. Min lägenhet är lite av en disaster just nu så det behövs. Någon som vill städa hos mig? Ingen? Nehe…

Men först lite ångestredovisning! Den här uppgiften vi har till seminariet… Jag känner mig askorkad som knappt fattar ett skit av artiklarna jag läst! Sen har jag fått frågan om ”hur författarna skulle kunna gjort annorlunda med studien”. Inte skrivit skiten, blir mitt svar.

e9f543b31ef5e09d812a56f768dc6037

 

Är ändå jävligt glad idag! Opa!

Kommentera

