Pågående krig och första julklappen klar!

En fluga har tagit sig in. I två timmar har jag jagat den för att döda. Den vill tydligen leva. Funderar på hur jag ska få tag på den så att jag kan mosa den med min tidning mot fönstret. Nej, alla djur är inte lika mycket värda för mig.

Till något mer positivt: den första julklappen är klar! Jag kan dock inte slå in den förrän imorgon men det känns skönt att ha någonting färdigt. Ikväll ska jag börja på nästa, men först måste jag faktiskt plugga lite, det har jag inte gjort på hela dagen. Hade helt enkelt ingen lust, hehe! Har en seminarieuppgift att skriva tills imorgon så jag ska läsa en gammal kursbok och inspireras till att skriva en forskningsfråga och diskutera varför jag valt den. Någon som känner sig manad att göra det åt mig? Inte? Nehe…

Lite paketinspiration…

 

1dc399e492ba0d020b8fb8d4da1aa89d19c64e3f2e3b8b9eb15f47483c51a40a

Kommentera

