Saknar motivation

Nä hörrni, idag saknar jag helt motivation till att göra någonting. Jag har försökt plugga, sticka, vika pappersbollar och äta mat men ingenting har hittills gjort mig pigg och glad. Inte ens Glee. Jag ska testa ta en dusch och se om det hjälper…

Förresten blir pappersbollarna jättefina. Ska visa sen när jag har några färdiga och har hittat en ljusslinga att sätta dem på. Och när det är lite bättre ljus att fota i än kolsvart…

2 reaktioner på ”Saknar motivation

Kommentera

