Ny vecka – nya tag!

Den mest skrivna rubriken i bloggvärlden på måndagar?

I morse vaknade jag av att det smakade blod i munnen. Min läpp har spruckit (pga. torr) hela vägen in mot munnen. Inte jätteskönt kan jag meddela. Måste hitta något bra läppguck att ha på läpparna. Jag har köpt kokosnötsolja (bra till typ allt enligt Internet) men jag tycker att det är lite för ”löst”. Vill gärna ha någonting superfettigt. Någon som har något tips? (inte Carmex, det har jag redan…)

Idag ska jag åka tillbaka till Uppsala. Ska slå på stort och ta SJ idag (åker pendeltåget annars), och sällskapa med Natha! Sen ska jag gå på stan en timme innan jag har möte med handledaren. Jag skrev faktiskt ihop fyra sidor text igår så det känns skönt att ha fått någonting gjort i alla fall. Nu är det bara 20 kvar… 😉 Har drömt om den där jävla uppsatsen hela natten. Eller ja, de fem timmar jag sov.

NOG OM MIG!  Vad gör du i veckan?

IMG_1516

Hoppas det kommer lite snö snart!
Har tappat bort bildlänken. Någonstans på Pinterest.

Kommentera

