Livet just nu

Har precis pratat i telefon med Danni i 45 minuter. Vi pratade bland annat om livet just nu. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad jag känner men jag har ingen lust. Vardagen är tråkig och uppsatsskrivandet är ensamt och återigen: tråkigt. Känner noll motivation inför livet. Ska försöka göra någonting åt det, med start imorgon.

DSC_0001

 

Edit: Nu skrev Blondinbella på sin blogg att hon och Odd skrivit kontrakt för ny lägenhet. JAG KAN INTE BESKRIVA AVUNDSJUKAN JAG KÄNNER! Ååååh! Längtar tills jag får skriva det inlägget här också. Om 1,5 år. *Djup jävla suck*. 

Kommentera

