Jag är så klantig

Det här med reservplaceringen stör mig jävligt mycket och jag har nu kommit fram till att jag sökt fel kurs. Jag har sökt historia C, men inte den kursen som är för lärarprogrammet. Nu är såklart den kursen stängd för sen anmälan men jag har mailat studievägledaren och hoppas att de kan hjälpa mig (har inte så stort hopp om det dock). Fan, att jag ska vara så klantig! Inte konstigt att jag inte kunde välja ”läses inom lärarprogrammet”, eftersom det är en helt separat kurs man ska söka…

Jag söker några kurser som jag kan läsa om jag inte kommer in på historian, genusvetenskap A och ekonomisk historia C, som jag tror kan räknas in i examen.

Så. Trött. På. Mig. Själv.

Men jag fattar fortfarande inte varför jag är reservplacerad på utvecklingsstudier och statskunskapen. De kurserna ska också ingå i programmet. Måste jag säga att jag har fet ångest nu?

Kommentera

