Tog tag i mig själv

Efter att jag skrev det förra inlägget kände jag att jag var tvungen att ta tag i mig själv. Nu har jag skrivit en halv sida på uppsatsen, mailat en annan studievägledare och lugnat ner mig lite. Snart ska jag äta en skittråkig middag bestående av lite för salt stekt fisk med kokt potatis och sås. Som var gott från början men rester är sällan kul när man äter det den tredje dagen.

f8b104b5dc135f71e6a5f154a7857e3e

 

Har insett att det säkert inte är något problem egentligen med de där kurserna. Det löser sig säkert. Just nu kan jag inte göra mer än att vänta på svar från studievägledaren!

Kommentera

