När ångesten släpper

Lite i taget släpper ångesten. Det känns som att det här med kurserna till våren kommer att lösa sig. Studievägledaren har skickat vidare mitt mail till studierektorn som tydligen jobbar på det, så jag har höga förhoppningar om att det blir historia C för mig i vår.

Jag har precis varit på möte med uppsatshandledaren och det gick bra, jag fick svar på lite frågor och han tyckte jag låg rätt bra till trots att jag inte skrivit så mycket sen sist.

Ikväll ska jag och Emil se Hobbit! Kul! Dyrt! Fattar inte hur SF tänker, om en biobiljett kostar 140 kronor så kommer ju inte folk vilja gå på bio. Okej, vissa filmer kommer folk gå och se, typ Hobbit och Catching fire, men de filmer som man lika gärna kan ladda ner för att upplevelsen av bild och ljud är skötsamma, de måste ju bli billigare för att folk ska tycka det är värt att gå och se på bio. Jag går på bio en gång i halvåret ungefär, vilket är synd.

Inleder kvällens strapatser med falukorv och spaghetti.

I onsdags gjorde jag en tofs på Emil. Det blev fint. Nu har han klippt sig så då går det säkert inte. Tråkigt.

IMG_1536

SNART ÄR DET JUL, MINA SMÅ KYCKLINGAR!

Kommentera

