En aning stressad

DSC_0134

Idag har jag hunnit med en hel del trots lätt feber. Det verkar inte vara någon allvarlig förkylning jag har så jag försöker helt enkelt ignorera den. Är till exempel bara snorig i vänstra näsborren, lite rosslig i halsen och som sagt lite febrig. Det går öööööver!

Jag och lillasyster var på lunch hos farmor idag vilket var jättemysigt! Efter det gjorde vi ett snabbstopp i Skärholmen och på IKEA. Vi sprang typ igenom IKEA och det var ungefär hela Stockholm som bestämt sig för att åka dit idag. Beundrar folk som orkar åka dit med barn, Andrea sa att folk faktiskt inte har något val. Jag kände att jag hellre skulle stanna hemma än åka till IKEA två dagar innan julafton om jag hade ungar. Men det är jag det.

Nu stickar jag snabbt som fan, hinner knappt skriva det här inlägget. Imorgon ska mina två sista hemgjorda klappar sättas ihop. En aning stressad, ja. Men snart är det jul och då kan jag slappna av!

Kommentera

