Första januari 2014

Hej på er! Hoppas ni inte är alltför bakis idag. Själv mår jag hur bra som helst, bortsett från att stugan såg ut som ett bombnedslag när jag gick upp i morse. Serpentiner, servetter, glas och kaffe överallt. Jag har städat lite men resten får de andra göra. Igår kändes det som att jag gjorde saker hela dagen, allt annat förutom att plugga.

En tjej bröt armen så Lisa åkte med henne till Särna och röntgade. På kvällen var det middag, musikquiz och disko. Jag fuldansade lite och sen vann och jag Emil i Alias. Till tolvslaget gick vi ut i en av backarna och skålade i jordgubbsbubbel (barndricka), pussades och tittade på fyrverkerierna. Sen gick vi och la oss. I alla fall vi ledare i vår stuga.

Idag är det dimmigt och det snöar lite. Backarna är antagligen tomma och det är tyst i stugan. Jag sitter och skriver och börjar känna mig rätt stressad igen. Men när det här är över kommer det blir sååå skönt!

DSC_0011

 

/Bjuder på charmig bild.

Kommentera

