Fortsätter plugga…

Det blir tråkigare och tråkigare att sitta inne när alla andra åker ut i backen. Trots att jag inte är någon fena på skidåkning, och därför inte tycker att det är skitkul, så känns det lite segt att sitta inne och plugga. Hade dessutom hellre pluggat till en tenta än skrivit uppsatsen. Börjar bli tveksam över om jag ska köra historia C nu till våren, eftersom det också är en uppsatskurs. Men å andra sidan måste jag ju ändå göra den. Får se hur det blir.

Igår på kvällen kollade vi lite på film och tog det lugnt. Idag ska jag och Lisa planera en aktivitet, någon form av värderingsövningar tror jag det blir. Men först ska vi plugga… Och handla.

Jag förstår att det inte är så kul att läsa om mitt plugg hela tiden men just nu har jag inte så mycket inspiration till att skriva roliga blogginlägg. Finns det något ni skulle vilja läsa om?

Kommentera

