Hej då Idre!

20140105-195853.jpg
I morse tog jag den här bilden och hade tänkt blogga då, men precis när vi lämnat Idre fjäll började bilen tjuta på ett jävligt konstigt sätt. Vi stannade och kollade om något i underredet trillat ner men såg inga fel. Vi körde vidare och tänkte att det kanske var is som inte lossnat från bromsskivan på vänster framhjul och så var det nog för när vi stannade i byn för att undersöka felet igen så lät det som att något trillade av och allt var som vanligt igen.

Jag körde Mora-Gävle och Uppsala-Stockholm nu på hemvägen. Jaques fick köra mellan Gävle och Uppis eftersom jag kände att jag höll på att somna. Är lite lagom trött i benen. Är fortfarande rätt ovan att köra så jag spänner benen.

Nu ska jag göra klart ekorrtröjan, glo på Tv och gå och lägga mig tidigt. Det har varit en bra vecka och jag är så glad att jag bestämde mig för att åka med som ledare, trots att jag inte har något lag!

Kommentera

