Mardrömmar

Varför har man mardrömmar egentligen? För att städa hjärnan från jobbiga saker kanske. Inatt har min hjärna knåpat ihop lite olika saker, våldtäktsförsök, utpressning och otrohet. Men då är det en jävla tur att det bara var drömmar.

Idag ska jag skriva på uppsatsen. Längtar tills på fredag då jag kan lämna in den. Längtar ännu mer till den 15:e då examinationen är över. Hoppas bara på att få fixa till småsaker och sen kan jag vara helt ledig i några dagar fram till nästa kurs startar.

Någon dag i veckan ska jag åka hem till Uppsala, men jag har inte riktigt bestämt mig för när. Hade först tänkt åka idag men det har blivit punka på ett av bildäcken och det går inte att laga förrän imorgon. Vi får se helt enkelt!

20140106-084632.jpg

Idag tar julen slut 😦

Kommentera

