En liten sylåda

Hittade en liten verktygslåda på Clas Ohlsson igår som får agera sylåda. Man fick två lådor, en stor och en liten. Här är den stora, man kan ändra storleken på facken så det är bra. Det här funkar faktiskt rätt bra, och så kan jag ha tyger i en separat låda!

DSC_0073

Jag blir ju lite besatt av saker och ting i perioder. Tro inte att jag glömt stickningen, men nu vill jag ju testa min nya symaskin så det är därför det blir mycket syprat just nu! 🙂 Nu ska jag börja med necessären till mig själv, hoppas på att den blir klar idag så att jag kan visa er!

Den här bloggen börjar mer och mer handla om mina pysselstrapaster och mindre om min vardag. Personligen tycker jag att det är roligare såhär just nu, vad känner ni? Är det fortfarande intressant att veta vad jag gör om dagarna, bortsett från att sticka och sy? 😉 Sen är det ju så att innehållet såklart följer vad jag tycker är kul att skriva om och det kommer ju att variera i perioder.

Kommentera

