Happy monday!

Solen skiner, det är 10 minusgrader ute och det är verkligen en superfin vinterdag! Istället för att cykla till stan tog jag en promenad. Insåg när jag gått en stund att jag antagligen skulle frusit ansiktet av mig om jag cyklat, så det var en bra drag av mig. Som vanligt, hehe. 

Jag var i alla fall och pratade med en på statsen om hur det blir med reservantagning och hon trodde att det inte skulle vara några problem eftersom jag står på reservplats 1. Jag får ett mail idag eller imorgon om jag kommer in, så hoppas på att det kommer något 🙂 

Nu ska jag plugga, läsa igenom alla uppsatser och hitta lite saker att hacka på, haha! Nej, man ska vara schysst när man gör opponering. Man får ju tillbaka det man ger. 

20140113-130228.jpg

20140113-130315.jpg

Kommentera

