En extra promenad idag också

Gick till skolan för att långa böcker av en kompis som sagt. När jag kommer dit och hittar henne hade hon glömt dem hemma! Det gör inte så mycket, jag skulle ändå inte börja läsa dem förrän på måndag, då vi ska ses igen. Nu kunde jag ju köpa garn också, eftersom jag redan var i stan, hehe. Det blev en extra promenad idag också. Lite senare ska jag gå in till stan igen för ikväll ska jag och Emil äta middag på en persisk restaurang! Ska bli sååå gott!

Vad jag ska sticka får ni se om en stund. Kan hinta om att jag är trött på halsduken jag har.

Kommentera

