Försöker vara seriös

Jag kollade på Dear John igår också. Grät så att jag funderade på om grannarna kunde höra mig. Idag vaknade jag upp med helt svullna ögon, det är ju en rätt schysst grej, speciellt eftersom jag har så himla tighta ögonlock sedan tidigare… Såg alltså ut lite som Quasimodo. Men nu har det gått ner, jag har ätit en muffin, sminkat mig och surfat runt lite.

Tyckte det var länge sen jag tog egobilder, så jag tänkte ta några och samtidigt visa att jag köpt en ny skjorta! Flanell och superskön. Jag skulle ta de där snygga bilderna på mig själv, och så här seriöst blev det:

Bild 2014-01-17 kl. 11.06 #2

Tycker jag liknar Phineas i Phineas and Ferb mer än mig själv. Men det är ju fint det med. Ni ser ju skjortan i alla fall.

20100716191915!Phineas_Flynn

Lite senare ska jag gå in till stan och hämta upp några böcker jag ska få låna av en som läst utvecklingsstudierkursen förut. Så himla snäll!

Kommentera

