Skidor, stickning och födelsedagsmiddag

Så har min dag sett ut. Har fortsatt på stickprojektet jag började på igår och tittade på skidor. Ferry körde på bra tills han missade sista skottet. Skidskytte är faktiskt kul, det är lite mer spännande än ”vanlig” skidåkning, trots att det också är roligt. Det är dock lite trist att det inte finns några bra kvinnliga skidskyttar just nu från Sverige, så jag hejar på Tjeckien.

På kvällen åkte jag hem till en tjej från förra klassen och åt födelsedagsmiddag. Potatisgratäng med sojafärsbiffar som var supergoda! Jag har aldrig ätit någonting av soja så det var en ny upplevelse, hehe. Och till efterrätt fick vi pannacotta! Lite spel, snack och hundmys på det så var kvällen gjord! Fick dessutom tips på en bra streamingsida (streamallthis.me) där det finns en massa serier, så nu kan jag kolla klart på Glee! Netflix har bara till säsong 3 men nu har jag äntligen hittat säsong 4! Ni vet vad jag gör i morgon. 

Kommentera

